ŠTÝLOVÁ MÓDA

Ako nakupovať

Nakupovať na www.grandefashion.sk je jednoduché.

Rýchly a prehľadný výber tovaru a vloženie do košíka

  • Požadovaný produkt si vyberte z ponuky tovaru alebo si môžete nájsť produkt pomocou vyhľadávania.
  • Vybraný produkt si pomocou kliknutia na tlačidlo Vložiť do košíka vložte do košíka. Pri obuvi a oblečení si nezabudnite vybrať správnu veľkosť. Taktiež nezabudnite na zaujímavé novinky alebo výpredaje, ktoré Vám pravidelne pripravujeme a aktualizujeme.
  • Skontrolujte pozorne obsah košíka, či všetko máte a či ste na niečo nezabudli.

Spôsoby dopravy a platby

  • Vyberte si spôsob dopravy a úhrady, ktorý Vám najviac vyhovuje.
Dodacie údaje
  • V kroku číslo 3 je potrebné správne vyplniť Vaše dodacie údaje. Ak ste sa už u nás v minulosti registrovali, stačí vyplniť Vaše prihlasovacie údaje. V opačnom prípade Vám odporúčame sa zaregistrovať a využívať vernostné výhody alebo pohodlne nakúpiť jednorazovo bez nutnej registrácie.

Odoslanie objednávky

  • Odoslaním položiek nákupného košíka začneme spracovávať Vašu objednávku. O následnom postupe Vás budeme informovať e-mailom na adresu uvedenú v kontaktných (resp. dodacích) údajoch.

AKO REKLAMOVAŤ

Ak sa niekedy vyskytne nepríjemnosť, že niektorý z našich tovarov nie je v poriadku, radi by sme Vám týmto návodom pomohli urýchliť vyriešenie reklamácie.

Potrebné doklady
Pre zadanie reklamácie stačí Váš doklad o kúpe reklamovaného tovaru.

Autorizované servisné strediská
Všetky reklamácie vybavuje naše reklamačné oddelenie. Odporúčame Vám podať reklamáciu on-line. Bude Vám automaticky vygenerované RMA (reklamačné) číslo, pod ktorým bude evidovaná Vaša reklamácia. Pre urýchlenie, správne a dostatočné posúdenie celého procesu reklamácie je potrebné zaslať aspoň 3 fotografie poškodeného miesta z rôznych uhlov a 1 fotografiu celého reklamovaného produktu. V predmete mailu uveďte svoje meno a číslo Vašej objednávky. V samotnej správe e-mailu prosíme uviesť stručný opis, ako došlo k závade produktu a na aké účely slúžil. Reklamovaný výrobok Vás následne prosíme doručiť osobne alebo zaslať tovar označený RMA číslom na adresu spoločnosti: GRANDE FASHION s.r.o., Nám.slobody 1192/23, 926 01 Sereď.

Vybavenie reklamácie
Na počkanie sa snažíme vybaviť prevažnú väčšinu prijatých žiadostí o reklamáciu. Náš reklamačný technik výrobok ihneď otestuje a navrhne Vám riešenie závady.
Ak to charakter závady alebo povaha tovaru neumožňuje, alebo ak na sklade nemáme adekvátny tovar, náš reklamačný technik Vás bude informovať o približnom termíne, kedy bude reklamácia vybavená.
Protokol o prijatí a vybavení reklamácie si bezpečne uschovajte pre prípad ďalšej reklamácie.